HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?


 
 

EEN BESTELLING PLAATSEN
HOE PLAATS IK EEN BESTELLING BIJ DIS DONC?
Om een bestelling te plaatsen bij disdonc.nl heeft u een account nodig. U kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volgt u dan de stappen zoals aangegeven op uw scherm. Ook voor volgende bestellingen kunt u dit account gebruiken.

U kunt er ook voor kiezen om eerst een account aan te maken. Om een account aan te maken, klikt u rechtsboven op de pagina op account. Vervolgens klikt u op ‘Ik ben nieuw bij disdonc.nl’. Nu kunt u uw gegevens invullen. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen.

Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.
Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘winkelwagen’
Stap 2: klik op ‘verder naar bestellen’ (of op ‘verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen)
Stap 3: controleer de gegevens van uw bestelling.

WINKELWAGEN
Hier ziet u wat er in uw winkelwagen zit.
Adresgegevens 
U kunt hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling kiezen.
Indien u zakelijk account aanmaakt dient het afleveradres bekend te zijn bij de Kamer van Koophandel.

VERZENDWIJZEN & CADEAUSERVICE
Als u gebruik wilt maken van onze cadeauservice, dan kunt u dat hier aangeven. Wij pakken het artikel dan feestelijk in en u kunt een persoonlijke boodschap toevoegen.
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Als u de voorkeur heeft om alle artikelen onafhankelijk van elkaar zo snel mogelijk geleverd te krijgen, dan kunt u dit hier aangeven.

Stap 4: Als al uw gegevens correct staan weergegeven, klikt u op ‘naar betalen’
Stap 5: selecteer de gewenste betaalwijze.
Stap 6: maak uw bestelling definitief door op ‘Bestelling versturen’ te klikken.

DE BESTELLING WIJZIGEN
U kunt u keuze altijd verwijderen tijdens het bestellen van u product, door te klikken op de blauwe button met witte prullemand.
Dit is niet meer mogelijk na het afrekenen.

KAN IK DE BESTELLING DIE IK AL GEPLAATST HEB NOG WIJZIGEN?
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling die al geplaatst is te wijzigen. U kunt de bestelling via uw account annuleren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen met de gegevens die u wenst.
Als de bestelling te ver gevorderd is in het verzendproces en toch wordt verzonden, kunt u de bestelling  retourneren.

TERUG NAAR FAQ